Ζωντανή Μετάδοση

Ενισχύστε τον Ιερό μας Ναό

Το Ενοριακό Φιλόπτωχο Ταμείο του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου Νιγρίτας, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ.Θεολόγου, διοργάνωσε και πραγματοποίησε την φετινή τριήμερη προσκυνηματική εκδρομή από την Δευτέρα 19 έως την Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου.

Ο προορισμός περιελάμβανε την Αίγινα, την Αττική και την Εύβοια.

Την Δευτέρα το πρωί είχαμε την ευκαιρία να προσκυνήσουμε και να τελέσουμε Ιερά Παράκληση στην Ιερά Μονή Αγίου Νεκταρίου Αιγίνης, όπου βρίσκεται ο τάφος, τα Ιερά Λείψανα και ο περικαλλής Ναός του πολύπαθου Αγίου του 20ού αιώνα, Νεκταρίου Επισκόπου Πενταπόλεως του θαυματουργού. Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στους γραφικούς δρόμους της Αίγινας, που ήταν η πρώτη πρωτεύουσα του αρτισύστατου ελληνικού κράτους, είδαμε το πρώτο Κυβερνείο του "Αγίου της πολιτικής" Ιωάννου Καποδίστρια και φάγαμε στις ψαροταβέρνες του όμορφου λιμανιού.

Το απόγευμα αφού περάσαμε και είδαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Αφαίας, όπου βρίσκεται ο αρχαιοελληνικός Ναός που χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο για την κατασκευή από τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη του Παρθενώνα, ήπιαμε τον καφέ μας στην Αίγινα. Το βράδυ φάγαμε στο γραφικό λιμάνι της Αγίας Μαρίνας όπου και διανυκτερεύσαμε.

Την Τρίτη το πρωί επιστρέψαμε στον Πειραιά. Δράττοντας την ευκαιρία του περάσματος μας από την Αθήνα πήγαμε στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βύρωνος και προσκυνήσαμε την δακρυρροούσα εικόνα της Παναγίας της Παρηγορήτριας.

Στη συνέχεια προσκυνήσαμε στην Ιερά Μονή Παναγίας Παντανάσσης Κερατέας όπου ηγουμενεύει η Νιγριτινή Γερόντισσα Σαλώμη και ενασκούνται πολλές μοναχές από τη Νιγρίτα αλλά και την ευρύτερη περιοχή των Σερρών.

Το μεσημέρι ταξιδέψαμε μέχρι την Εύβοια και γευματίσαμε στην Χαλκίδα. Εκεί είχαμε την δυνατότητα να θαυμάσουμε τον πορθμό του Ευρίπου, με την έντονη ροή των νερών, η οποία αλλάζει κατεύθυνση τέσσερεις φορές την ημέρα.

Το απόγευμα επισκεφθήκαμε την Ιερά Μονή Παναγίας Μακρυμάλλη, όπου μας υποδέχθηκε ο Ηγούμενος π.Ιάκωβος με την συνοδεία του. Προσκυνήσαμε την εφέστιο εικόνα της Παναγίας και τις τίμιες κάρες του Αγίου Παρθενίου επισκόπου Λαμψάκου και της Αγίας Παρασκευής της Αθληφόρου.

Το σούρουπο της Τρίτης μας βρήκε στο Ιερό Προσκύνημα Οσίου Ιωάννου του Ρώσου στο Προκόπι. Εκεί αφού προσκυνήσαμε το άφθαρτο σκήνωμα του Αγίου φιλοξενηθήκαμε στους ξενώνες.

Την Τετάρτη ξεκινήσαμε την ημέρα μας τελώντας, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Χαλκίδος και την προτροπή του Πρωθιερέως του Προσκυνήματος π.Ιωάννου  την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Προσκυνήματος. Κατά την διάρκεια του Μυστηρίου αισθανθήκαμε την ευλογία της παρουσίας του Οσίου Ιωάννου.

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στην Ιερά Μονή Οσίου Δαυίδ του Γέροντος στη Λίμνη. Πήραμε την χάρη και την ευλογία του Κτήτορος  προσκυνώντας την τίμια κάρα και τα ιερά λείψανά του αλλά και τον τάφο του νέου Αγίου της Εκκλησίας μας Ιακώβου Τσαλίκη του "με συγχωρείτε".

Ακολούθως γευματίσαμε στην λουτρόπολη της Αιδηψού και πήραμε το καραβάκι από το παρακείμενο λιμάνι του Αγιόκαμπου και βγήκαμε στη Γλύφα, παίρνοντας τον δρόμο της επιστροφής. Η τελευταία μας στάση ήταν για καφέ στον παραθαλάσσιο Πλαταμώνα.

Ευχαριστούμε τον καλό μας οδηγό κ.Πασχάλη Λιάτσα για την άψογη συμπεριφορά του αλλά και για την ικανοποίηση κάθε εκτός προγράμματος προτάσεώς μας.

Ευχαριστούμε κι όλους τους συνοδοιπόρους μας, ενορίτες αλλά και φίλους της ενορίας μας για την συμμετοχή τους στο προσκύνημά μας.